Pengikut aku

Selasa, 29 Mac 2011

menulis itu hobi saya !

hye peeps ! jangan meluat jangan mengata jangan menghalang saya menulis . tiap tiap hari saya menulis karya hati saya kat blog . ade yang sedih , ade yang gumbira , ade yang bengang dan ade yang tak puas hati . tp takde yang mencarut . hehe . ade je yang mencarut sebenarnye . tp itu dulu . not now , sori about that kind of posts . sudah setahun lebih aku menulis , aku bangga sbb aku dah banyak progress dalam menulis blog . kiranya aku master lah dalam menulis blog ni sehinggakan ade yang mintak diaja oleh aku . waaaahhh , terase terernye . HAHA , takde ah , master je punn . blom PhD ag . :P

pada awal awal aku buat agreement ngn blogspot ni dulu , aku tade minat langsung pun nak menulis . aku buat just untuk memenuhi aktiviti semasa aku join kursus komputer suatu masa dahulu je . tak lebeh dr itu . dalam kursus tuh kteorg wajib membuat satu blog . so, kteorg diajalah oleh seorang pakar kt skolah utk membuat blog . mmg malu beb , junio aku baru form three skang ni , aktif gler2 dalam berblogging . kalau dulu zaman aku kt skolah tuh , die baru form one . tp blog die , mmg hot ! satu sekolah tau , kt SMK Berangan sape tak kenal blog azza firza .


 byk kott die dapat award utk competition blog . fuuuhh , bangga ade junio mcm ni . :P
haaa , budak tuh baru PhD dalam blog . kalau korg klik link tuh , den usha blog die . kalau korg ade blur pape sal blog , dipersilakan tnye die lah , konpem tau punyeee . sumpah aku byk gler blaja dari blog die . sbb die punye blog byk info info semasa . hari tuh pasal tsunami kt jepun , aku tak perlu tgk brite , tgk blog die pun dh tau pkmbgn tbaru tsunami tuhh , haha .


belog si comel pulak adalah salah satu blog yang paling kerap aku usha . kalau ade pos baru je , aku konpem trus akan usha . even masih dalam draft punn aku dh usha . haha , ni lah die teman blog si kacak . kami author bersama . hehe , blog die agak simple , tp very very easy going . sbb tuh ramai gler penstalker blog die . yelah , tuan punye blog punn ramai peminat . susah aku nak jaga . (-,-) haha . hot lagi die dari aku . yang tuh lah aku tak puah hati sgt sgt ngn blog die nih . aku yang mula blogging dulu , aku yang buat n asas blog die , tp tak sampai sebulan hayat blog die , stalker stalker die dah melebihi aku . skang nih dah berganda ganda lebih dari aku . cisss , lawan tauke nmpk ! haha . dulu penulisan die salu buat aku tersenyum tergelak . tp skang ni byk plak repekan die yang buat aku tetibe suhu badan naik . haha , yelah , sejak ade boyfriend baru . mmg susah nak kawal . haha , tgk tuhhh , 24 jam pgg die punye boyfriend . dah la pakwe pink . HAHA , tak gentleman langsung . :P bweeekkk . haha , takdelah . kidding dear , btw , aku pun bakal ade girlfriend baru gak . hehe , die nak bagi utk aku . insyaALLAH . weeeeeeeeeeeeeeeeeee ,  tq . :) btw , keep on menulis mcm mcm syg k . (sindir) :P



satu ag blog gila gila salu aku usha . gbah lupin . haha , aku suka blog die sbb tulisan die mmg gler gler tp islamik . wa tabik spring lu gbah ! blog kau byk meningatkan aku dengan akhirat . yaaapp , kiranya aku buat blog kau ni mcm penaik motivasi aku lah . haha . dah mcm ustazah ey kau . :P hehe , ok2 bukan ustazah tp cikgu gbah lupin ! HAHA , nak jugaakk cikgu . aku igt lupin nama bapak kau dulu doe . tp rupe rupenyeeeee, minah obses ngn K-pop . haha , aku igt ko layan lagu nasyid je . haha , teruskan berdakwah melalui blog kakak . adik suke . :P


blog mamat ni aka kazen aku sememangnye memberi efek yang sgt byk dalam karier berblog aku . haha , dari mamat ni lah aku mula berminat nak aktif dalam blog , die taktau punnn . haha . malas nak gtau . one year ago . di pagi yang heningg , aku tertengok la mamat ni tgh update blog  kt rumah die . masa tuh aku balik cuti kt Swak , so aku duduk lah umah die . tak sangka plak die ade blog . so, when i went through his blog , tetibe rase minat nak menulis cam die . ayat tak usah cakap , mmg bombastik . even aku skang ni pun rase aku still tak leh nk kalahkan ayat power die . selalu selalukanlah mengupdate blog wahai perspektif seorang midfielder .


afif ashfia . kalau kalau boring aku baca lah blog ni , ape yang aku perasan blog ni mmg byk cite cite sal remaja . kiranye , sgt dekat ngn jiwa seorg remaja . sgt suke bercerite ttg imaginasi imaginasi remaja . haha .  aku suka ayat hyperbola yang salu kau pakai afif . kadang kadang word kau terlampau sgt sgt sampai buat aku gelak senyum sorg sorg . haha . aku taknak baca blog kau depan depan kau . takut kau kembang sana sini , HAHA , tp aku mengikuti blog kau .


actually byk lagi blog blog yang best aku baca . tp tak larat nak list sume . huh . ni pun dah penat tekan keyboard . haha , puas hati aku dpt menulis panjang panjang . LOL . obviously , blog aku byk mengekspresikan feelings aku . mmg pun , tp aku menulis tade yang menekankan senssitiviti sesuatu pihak , aku cuma suka menulis utk ekspresskan perasaan aku terhadap sesuatu , memberi maklumat (kadangkadang) , memberi nasihat (selalu) , memotivasikan diri ( jarang ) , dan untuk merepek (sentiasa) . :p

btw , blog blog yang aku listkan tuh pastikan belanja aku k . HAHA , kepade membe membe yang tak di list tak bermakna blog korg tak bessshh k ,

bak kata belog si comel . budak budak asasi unimas mmg hebat berblog . yeeeeeeaaaaahh ! haha . agree dat statement . byk blog blog hebat membe membe gua kt asasi unimas ni karang . :D

setakat itu sje cerita aku hari ni . hehe , tgk esk plakkk . :P

assalamualaikum . ^_^

2 ulasan:

Azah Rahaman berkata...

abanggggg abanaggggg , ouh, tima kaseh bbnyk, ti dek balas repost na :) apa apa pun sempoii , thanks tauu , kekeke .

iamAjaiZamri berkata...

yeee yeee .. hahaha . welkem azahh .. :) thnkz back ..