Pengikut aku

Isnin, 7 Mac 2011

sumpah aku jeles !

hati aku mmg jeles giler ble tgk satu kapel ni,

mmg sweet giler giler,

mmg teringin abes nak jadi cm diorg,

sebelum jumpa g belaja sama sama kt library,

mesti kene berbalas balas surat dulu,

surat tu mesti ditulis sebelum jumpa,

si laki tulis surat utk si wanita,

dan si wanita tulis surat untuk si laki,

den bila dh jumpa,sama sama bagi surat yang ditulis tu,

tp tp ,

diorg takkan baca surat surat tersebut masa diorg tgh stadi sama sama ,

diorg akan baca bila dua dua dah sampai kt ostel masing masing ,

nampak cam kuno kan men surat surat , HAHA 

tp bagi aku sangat sangat sweet diorg ni ,

dalam surat tu lah terkandung ape yang diorg tak puas hati atau pape je lah ,

yang bes,sebelum cakap ape yang diorg tak puas hati ,

diorg akan meminta maaf dulu sblm cakap ,

n puji kaw2 dulu ,

HAHA ,

mmg jeles giler aku tgk ,

sbb bile kite buat sweet moment cmni ,

chance kite nak gado2 xde sgt ,

aku doakan mereka kekal sampai ke jinjang pelaminn.. AMINN ,


aaaaaawwwwwwwwwwwww...... sweeeeeettt .. <3 <3 <3
nak jgak sweet cam diorg.. :)



Tiada ulasan: