Pengikut aku

Rabu, 9 Mac 2011

virginity ..!





yaaaaawwww... panas gler title ! HAHA, smlm aku tgk cte khurafat..peeeerrrrrrrrrggghhh , boleh tahan la jgak cte tu, tp aku blum tgk sampai abis ag sbb smlm rushing nak siapkan assignment math,,,hehe,,hari ni hanta..tp skang dh hanta..huhu..baru separuh aku tgkkk...nanti lah sambung tgk balik...what i am going to relate this post title with that movie is...aku suka tgk hero dalam cte ni, dat is syamsul yusuf yang pgg watak johan...die dulu ade makwe,makwe die ni mmg hot gler lah.. tp ksian die coz makwe die sosial sgt2...klua ngn laki ni klua ngn laki tu...last2 johan ni buat kptsn nak tgglkan makwe die tu coz tak tahan dengan sikap awek die tu...tp awek die tu syg gler2 kt johan sebenanya..tp die tak leh belah dr sosial life die..after dorg berdua break, johan ni kawen lah dgn sorg pompuan ni watak yang dpgg oleh liyana jasmay..aku tak igt ape name die..hehe....istri die aka liyana jasmay ni mmg sopan lah..ikt kata suami many more laahh..mmg sejuk at la sape yg jadikan die istri...one day waktu johan otw nak g klua lunch dengan membe sekerja die...ex johan td terjah kereta membe johan td...n merayu kt johan suh balik ngn die...tp johan tak layan n suh kawan die belah trus dr tmpt tu..n membe die td, tnye la sape pmpuan tu ..johan ckp la ex die dulu ..so, membe die ni ckp laaa..kalau die,die takkan tggl kalau ade makwe yg hot mcm tu, den johan balas lah balik...... " kite msetilah mencari wanita yang solehah utk dijadikan isteri "

huuurrmmm,..memang tepat ape yang johan cakap tu, kite mestilah cari wanita yang solehah utk dijadikan istri sbb isteri yang solehah yang akan mengurangkan beban kte d akhirat kelak..kenape ?? sbb sbg isteri yang solehah, mestilah die menjaga aurat die, tutur kata die, pergaulan die..so, kite sbg suami.ceeehhh..kite..bajet dh kawen plakk..hahaha..xde ah menangung dosa dosa isteri dohhh..sbb kalau isteri yang tak menutup aurat o wateve..dosa tu akan dpt jgak kt si suami jgak unless suami dah tegor byk2 kali..tp si suami blh marah isteri sbb bende2 cam ni..den pandai2 lah pujuk balikk k...HAHA, so, relate sume ni dgn idup aku..aku mmg nak cari pompuan yang solehah..yang jaga aurat die, pergaulan die, dan yang masih virgin..sbb seorang wanita , menjaga dara utk bakal suami itu wajib sebelum berkawen..sbb tu lah, kene jaga pergaulan.. jgn nak klua2 dgn laki berdua2an sje...tu blh menimbulkan fitnah dan byk macam lagi lah..dan dalam berduaan pasti ade yang ketiga..tu yang tak nak tu,

pesanan gua kpd wanita wanita di luar sana, janganlah jadi seperti mawar pudar warna...



1 ulasan:

Cik Momo berkata...

suka baca kamu punye post..
pemikiran mcm org yg dah sangat matang..:D