Pengikut aku

Selasa, 15 Mac 2011

menyampah tol .

minggu ni minggu langsaikan laman web untuk subjek IT .
lusa kene hanta die punye report ..
hari jumat kene present .
hadoyaaii ..
sebenarnya tugasan ni dh lame jugakk laa , dalam 2 mggu yang lps .
tp biase laahh , kteorg budak budak cemerlang tak mainn buat cpt2 neh .
HAHA , kteorg tuu  ( rahmat , ihsan , muizz , anis dan nad )

bg aku memang menyusahkan IT ni .
padahal xperlu ponn..
blaja mende basic cukuplah .
ni smpai nak wat laman web .
-,-
bgs aku belaja .
dh la sem ni dh nak abis .
byk plak gangguan mende2 cmni .
len la kami org dak asasi ade byk sem .
blh la nak wat bnde alah ni byk2 .
bkn stkt satu website kteorg nak wat ,SEPULUH pun aku rela .
HAHA ,
aku bkn tak minat IT dowh .
kalau dulu waktu zaman sekolah ,
bunyi je kelas IT , laju je pegi .
HAHA ,
dan time free je mmg muka takde dalam kelas la budak budak ni ,
konpem mengakseskan diri ke bilik akses ( bilik komputer ) .

minat je ngn IT sebenarnya aku ni, tp masa tak mencukupi sgt la utk buat wat IT skang ni .
bunyi mcm kuat stadi aku ni . HAHA , mmg kuatttt .. kuattt sgtt2.. (phm2 le)




Tiada ulasan: