Pengikut aku

Isnin, 7 Mac 2011

aku bukan untukmu,

Dahulu kau mencintaiku
Dahulu kau menginginkanku
Meskipun tak pernah ada jawabku
Tak berniat kau tinggalkan aku
Sekarang kau pergi menjauh
Sekarang kau tinggalkan aku
Disaat ku mulai mengharapkanmu
Dan kumohon maafkan aku
Aku menyesal tlah membuatmu menangis
Dan biarkan memilih yang lain
Tapi jangan pernah kau dustai takdirmu
Pasti itu terbaik untukmu
Janganlah lagi kau mengingatku kembali
Aku bukanlah untukmu
Meski ku memohon dan meminta hatimu
Jangan pernah tinggalkan dirinya
Untuk diriku..



lme xdenga lagu neh..
last denga masa heliza nyanyi kt konsert ulangan AF5 dalam tv taun lps..
ble trigt kt AF5,
terimbas la plak memori memori aku masa taun 2007..
kan AF5 kan taun 2007..
aku penah buat mistake yg paling besar kott masa taun 2007..
tak perlu aku mention,
bialah aku n org2 terdekat je yang tau,
n aku dah ambik pengajaran dr mistake itu,
aku dh bersumpah nak cover balik mistake tu,
tp sampai skang xbjaya nak cover,
tp slagi aku hidup,
slagi tu ade pluang utk aku tebus balik,
tp lme btol karma blaku kt aku..
aku terime je karma...
sbb memamg salah aku pun dulu..


" it's ok aku terima balasan "



tp pkara yang aku takkan lupe taun 2007,
aku dapat 8A dalam penilaian menengah rendah aka PMR.
haha..
dah lapuk la brita neh,
tak perlu nak show off kt org dh..
dh xde nilai..hahaha.

itu saje idea aku pd pagi ini, :P
sampai jumpa..

(ubat borink update blog)

Tiada ulasan: