Pengikut aku

Jumaat, 11 Mac 2011

kene bakso indon !

td aku pegi international food fair kat dewan UNIMAS , peeerrrggghh .. bunyi international.. nmpk mcm event besar je kan .. ?? laju je aku jalan nak g dewan..tbe2 alamaaakkk.. die buat kat dewan santap je rupenye..dewan santap tu mmg la kt dewan unimas..tp dewan santap ni just tempat utk makan je laa...xde ah besar sgt...mula2 tgk cam frust gak laahhh..tp bla masuk meriah gakkk..HAHA, sbb ade byk jenis mcm makanan and orang2 yang jaga gerai masing2 tu sume dr negara2 luaaa..so ape lagi...mase ni lah nak test BI..hehe..aku sempat cuba makanan pakistan,china,kyrgystan n indon jee..tp bakso tante mmg terbaikkk laahh !! HAHA, plus lagi dengan percel..percel ni mcm rojak sayur laahh,  peerrgghhhh..gelak makcik2 yang ade kt gerai bakso tu bila aku cakap enak banget ini bakso.. HAHA.

Tiada ulasan: