Pengikut aku

Jumaat, 11 Mac 2011

dugaan ALLAH untuk mengingatkan umatnya .

Assalamualaikum . haha . agak sopan aku punye entri kali ni . tp tak salah kan jadi sopan , lagi bagus ade ah .. hurrmm , macam itu lah manusia . selagi tak ditimpa bala selagi tu tak igt Tuhan . bile bala dah terjah baru nak subhanallah , ya Allah .. masa aman damai jarang lak igt Allah .tp mcm tu lah fitrah umat aher zaman . yakin dan percayalah , mesti ade sebab musabbabnye Allah turunkan bala dekat jepun . aku tgk video tadi pun dah ngeri gler . nasib baik lah jepun mempunyai sistem alert yang terbaik zaman ni , diorg blh detect tsunami akan datang menyerang diorg . sbb tu lah kalau korg tgk video2 tsunami tu xde org yang lemas2 , mintk tolong ape sume . penduduk sume dah di inform awal2 dan diorg sempat pindah . tp harta benda diorg suma lenyap laahh . berdoalah Malaysia dijauhkan drpd malapetaka ni . paham2lah korang sistem alert kite mcm mane sangat kan .

tp aku sangat kesal ngn sorg artis ni , kalau yer pun nak buat lawak . jangan lah over sangat . dah la engkau byk peminat , termasuk aku . terus hilang aku punye respect terhadap engkau .



gamba di uplod dr blog azza firza ,

ingat lah wahai manusia ,
kita hidup di dunia akhir zaman ,
bertaubatlah selagi sempat ,
sesungguhnya Allah akan terima taubat selagi pintu langit terbentang luas .

:)

assalamualaikum .

3 ulasan:

Aqilah Kamarudin berkata...

fizz fairuz boleh cakap macam tu ? dalam cerita nur kasih punya la baik tahap gaban . siap boleh jadi ustaz lagi tu . kat luar ha ha ha hampeh ! tak suka fizz fairuz !

BiOdAtA AjAi ZaMrI berkata...

itulah artis ..

Munirah Ismail berkata...

artis budget.