Pengikut aku

Khamis, 24 Mac 2011

sekalung tahniah . ^_^




sebelum tuh nak korg usya video nih . wakakakaka . first time aku tgk si jijang tuh muka siyez . tp aku still gak gelak gelak tgk muke die siyez . mmg antonim la die ngn muke siyez . HAHA , die dah sinonim ngn muke muke lawak . mmg tak jadi ah jijang kau buat muke siyez . orang still gelak . tp gud try lah , nak mencabangkan karier seni kau . cewah ! kau aku ni . mcm la jijang ni membe ngn aku . n mcm la jijang ni kenal aku . n mcm la jijang ni baca blog aku . haha , sbb die tak baca blog aku lah aku brani aku kau ngn kau jijang . bg aku kau mmg terbaek lah ! wa caya lu beb , pandai sambar peluang . tak byk anak anak muda cm kau reti cari dan guna peluang . papepun gudluck bro dalam karier seni kau !


back to da topic . aku nak kabo sal budok budok hok ambik result SPM kmarin lah . rama dok kabo . ambo pun nok kabo ugokk .HAHA , tetibe cakap terengganu . firstly , tahniah kepada semua yang dapat result cemerlang semalam . yang tak berape cemerlang , jangan sedey sedey . peluang ade di mana mana . bkn di sini penentu haluan hidup anda . masih jauh perjalanan , yang pasti ALLAH dah tentukan jalan untuk semua makhluknya . myb yang tak berjaya tuh , blum rezeki anda . insyaALLAH kelak anda akan temu rezeki anda . kepada yang berjaya dengan jayanya plakk , jangan terlalu gembira sgt dulu . isi segala borang yang perlu di isi . jgn terlambat . apply wateve u can first , celebrate later .


abaikan yang baju coklet tuh .
beri tumpuan terhadap baju pink itu . :P
jangan marah baju coklet tudung coklet . haha ,
fokus kepada baju pink sahaja .
takde gamba yang baju pink berseorangan .
so copet je lah dari belog kegemaran saya kepunyaan baju coklet tuh .
HAHA . susah lah nak mention org dengan baju nih .
ok2 . yang baju pink tuh NUR AMIRAH HANI BINTI AZMI name die .
result SPM sgt gempak 7A woooooo .
sudah kalah kakaknya yang tuh dan saya jugakk kalah .  -,- finee .
mmg angah menebus result PMR dulu !
CONGRATES to you angah . dapat hadiah kelak share . :p



yang ni plak kazen seiras aku . orang cakap la . aku pun xtau tang mana kami seiras . tp ade la koott . name die NUR ZAIREEN AQMA BINTI ZAIDI.
semalam dpt result jugaakk . walaupun takleh kalahkan aku lagi . tp gud try lah alang . jangan kembang hati sgt . kamu dah cuba yang terbaik dan itu saje yang kamu mampu . tp tade lah teruk sgt , 4A koott . lan tau alang mmg kerje keras nk berjaya kan ? tiap2 malam kott tgk alang dok stadi . tp rezeki blum alang punya lagi . insyaALLAH , rezeki alang akan muncul nanti . aminnn . btw , tahniah alang !


yang ni plakk kazen aku yang paliiiiinngggggg byk cakap . sumpah . mmg ade je idea die nak cakap . berpotensi nak jadi blogger hebat ni kamu . HAHA .eh eh , bkn yang baju merah tuh la . maksud aku yang memegang baju merah tuh , haha , bgs sgt lah tuh blaja pgg2 baby . nanti suh cikyah kawenkan terus ngn sape2 yang masuk meminang . HAHA , blaja malas . LOL ! tade ah NUR SYAFIQA BINTI NAYAWI . haha , die rajin sebenarnye bukak buku , tp after bukak buku . page tuh xbgerak . 2 jam bukak buku page tuhh je . HAHA . nak wat cne , tgn tuh takleh bhnti eksesaiz .asyik dok tekan keypad hp je . haiissshh . tp aku nak ucap tahniah gak sbb dapat gak 1A . ok lah tuhh . nanti kalau sambung belaja kat mane mane . kuatkan lagi usaha . 


assalamualaikum . ^_^

Tiada ulasan: