Pengikut aku

Isnin, 25 April 2011

pengumuman . pengumuman ,

salam ,
aku dengan bangganya mengumumkan persaraan aku dalam dunia mukabuku untuk sementara waktu .
hal ini demikian kerana , menurut mak bapak aku , on9 muka buka merupakan satu medium untuk aku menjadi lalai dan mengabaikan pelajaran aku . jadi , menurut mereka lagi , aku dinasihatkan supaya mempasifkan(mengaktivate) aku punya mukabuku supaya aku dapat concentrate kepada aku punya stadi . dalam usaha untuk mengistiqamahkan hati aku supaya tidak memikirkan tentang mukabuku , jadi aku dengan berani beraninye menyuruh si dia untuk mempasifkan aku punya mukabuku dan merahsiakan aku punya mukabuku katalaluan . dengan itu , aku tidak boleh mengaktifkan aku punye mukabuku . dengan kata lain , aku tidak lagi mempunyai mukabuku . sebarang pertanyaan sila message di nombor telefon aku .




sori , lame x update . bz stadi . :P

next entri : hidup kamek di UNIMAS .

Tiada ulasan: