Pengikut aku

Sabtu, 2 April 2011

i am ready enuf .



aku tahu aku sgt sgt xde akal .
dan aku tahu aku sgt sgt suka ikut perasaan .
tp itu semua aku dah cakap sebelum aku terima .
ada dua dialog tau sblm aku terima .

1st :
jgn balik kalau taknak sakit .
jgn balik kalau tak cukup kuat .
jgn balik kalau taknak kena bebel .
jgn balik kalau taknak setia .
jgn balik kalau nak main main .
jgn balik kalau just nak isi kesunyian dalam hati .
jgn balik kalau taknak jadi mcm mula mula dulu .
jgn balik kalau takut .


2nd
nak balik sbb taknak sakit tahan perasaan lagi ,
nak balik sbb dah cukup kuat ,
nak balik jugaakk walaupun tahu akan kena bebel .
nak balik jugak jugak sbb nak setia .
nak balik jugak jugak jugak sbb taknak main main dh .
nak balik jugak sbb baru sedar dalam hati ada aku je . bkn nak isi kesunyian .
nak balik jugak dan nak jadi mcm mula mula dulu .
nak balik jugakk even takut tp nak berani .


last last aku terpedaya dengan 2nd dialog , den aku terima . tp aku dah ready dari mental dan fizikal aku . if aku terima , aku akan tgk sama ada 2nd dialog tuhh btol atau takk . okkeehh , 1stly , mmg dah nak btol . tp lately makin byk dh yang dah tak btol . makin lama makin lain dari 2nd dialog tuhh . dan dari situ aku dah buleh agak , 2nd dialog tuhh same je dgn dialog dialog yang dulu dulu . tak de bezanye . mmg cakap masa bercinta semua indah , tp bila dah benci , semua tak sama dah .

im sori for hacking you , i did it because wants to know how far do you loyal to me . n now , i knew everything .




*how far you can go from me ? my believe , at last you will come back .





nak duk diam , taknak ckp pape ag dh . close my mouth .
take care please . remember my advices . always ! in order to be a good person , always bear in mind wat i said about good woman .


3 ulasan:

Mahirararara berkata...

i've got nothing to say :) someone answer your call .

ain hazirah berkata...

ALLAH knows my feeling toward you too. jangan sangkal apa yang Allah lebih tahu . Allah tahu saya sayang awk sangat2 , the only . JANGAN SANGKAL APA YANG ALLAH TAHU :)

iamAjaiZamri berkata...

haiiisshh . saat saat mcm tukk pun maok bulak gk kah ? as i said , xboh bls ge ctukk . polah malu jakk . please lah ,