Pengikut aku

Sabtu, 30 April 2011

asasi unimas #2

malam ni merupakan malam terakhir utk aku tido di dalam bilik yang bernombor M37 ,
setelah setahun bertapa di sini , akhirnya aku belah jugak esk . malam esok aku takkan lihat lagi bilik ni , aku takkan dapat lagi merasai kelazatan tido di katil yang empuk lagi nyaman yang terdapat dalam bilik ini .
selepas ni aku akan rindu  :
1 . kawan kawan jerit "puttsaaaa putsssaaaaa" . tiap2 ptg kedengaran kawan kawan ajak men futsal .
2 . nak denga kawan kawan membaham pah , asri dan lain2 dekat jendela . tukang baham yang paling femes acad .
3 . nak denga sora kawan kawan menyanyi ramai ramai dalam bilik air tanda kteorg gembira hidup bersama .
4 . nak jalan pegi kelas sama sama .
5 . of course rindu nak belaja sama sama . yelah , after this dah len len fakulti n myb ada yang pindah .
6 . nak belaja bwh lecurer lecturer yg sungguh sporting especially En.Phang piau .
7 . environment dekat cni .
8 .kenangan kenangan dekat cni , memory will never replace .
9 . makan kt ranimas . bak kata anis nurzamira , air abang p-jol mmg terbaik .
10 . nak tgk budak tu , hehehe . sapekah ? ihsan koottt .
11 . nak lepak men futsal kt kompleks sukan samarahan .
12 . nak bergosip gosip dengan Gbah , K , Tasha , Rahmat , Ihsan , Kechik , azri , afif n ade lagi laaahh .
13 . nak kongsi makanan , sbb aku mmg kilang makanan segera , nak keropok cari je aku .
14 . nak hangout tgk wayang sama sama . especially ngn kazen aku abby , azri , afif , enn .
15 . n opkoz aku rndu nak tgk korang lepas ni ,


kalau korang datang Kelantan after 10 MEi ni , korg hello hello lah aku . kalau yang masih tade no tuhh , mintak dar yang ade . n yang ade tuhh bg je kalau ade kwn2 yang mintak . aku bg kebenaran . 15 perkara yang aku listkan tuhh xpenah beranking k , yang no.4 blh jd no.1 , yg no.1 blh jd no.14 . kalau aku tak reti mengira , nak je aku letak semua yang aku akan rindu ke ranking yang pertama . haha .

last but not least , balik ke kampung masing masing baik baik , kimsalam aku kt org tua korg . plus kakak . :p xbleh belaaaaahh . haha .aku minta maaf kalau aku ade salah dan silap sepanjang kita kenal . sumpah aku takde niat nak sakitkan hati korang . aku tak penah nak berdendan atau pape , aku tau , aku tak reti berkawan , kdg2 jelingan mata aku , org cakap aku sombong , tgk aku jalan pun cakap aku berlagak . tp itu normal , aku terima segala galanya . myb cara aku salah , jadi korang ampunkan aku andai kata kata aku , cara aku atau pape je lah yang xbtol di mata korg . aku juga maafkan korang . persahabatan lebih bernilai dari segalanya , AKU SAYANG BUDAK BUDAK ASASI SAINS UNIMAS BATCH PERTAMA . sumpah ! tak tipu .



take care ya my friendssss . do not forget me ,
MOHD ZAIHAZLAN BIN ZAMRI
a.k.a ZAI/AJAI .
matric card A1000223 .
room : BLOK M , M37

ASSALAMUALAIKUM . :)



Tiada ulasan: