Pengikut aku

Jumaat, 31 Disember 2010

selamat tinggal.. :')



pejam celik pejam celik..
kita dh sampai di penghujung 2010..
diam tak diam..
umo aku dh meningkat lagi 1 tahun..
dh makin tua anak cikgu zamri ni....
haha...
bgga kott ckgu zamri..
bkn senang nk aja anak laki sulung die ni..
hehe..
byk kerenah..
:P

1st time aku sambut tahun baru kt SARAWAK..
dpt denga mercun pum ! bang ! pum ! bang..!
kalau kt kelantan..aku xdpt denga sgt..
coz aku dk kt kampung je..
bapak aku konfem nye xnak kua g jalan2 tgk lampu kt bandar..
coz alasan die..konpem jem kt bandar skang ni..
haha..
tp btol gak alasan bpk aku 2..

errmm..tbe2 lak aku rasa bersukur sgt2..
alhamdulillah.....
sbb aku masih lagi diberi nafas untuk hidup di dunia sementara ini..
bila aku buat refleksi kendiri...
byk gler yang xkene dlm hidup aku sepanjang 2010..
aku harap ape yg xkene tu,aku dpt kenekan pada tahun hadapan..
mak aaaii..
rasa mcm lama lg la plak..
hahaha..
padahal esk je lagi nk tahun baru..
eeeeerrmm..
kalau ditanya perasaan aku..
aku akan jwb aku sedih nak tgglkan tahun 2010..
sbb separuh drpd tahun ini aku hepi gler ngn kehidupan aku..
i mean separuh tu bln 1 sampai bln 6 laa..
haha..
betol la separuh...
separuh lagi aku jatuh...
hidup aku gelap..
tanpa sebarang cahaya..
cewaahh..
no3...mood jiwank off..
haha..
tp apa2 pun..
2010 NOT BAD..
aku mencintai 2010..
dan aku juga membenci 2010..
hahaha..
tp 2010 ditutup dengan kegembiraan seluruh rakyat MALAYSIA..
aku bangga menjadi rakyat MALAYSIA !!
opppss...
tiba2 semangat gler pulak..
mane tak nye..
MALAYSIA juara kejohanan bola sepak di rantau asia tenggara..
MALAYSIA raja di rantau ini..
TERIMA KASIH pemain2 dan K.Rajagopal..


bercerita pasal tahun baru mmg xleh lari drpd azam baru..
azam je..
jalan ke tak,tak tahu..
haha..
aku harap2 jalan la..
azam aku pd tahun 2011..

first : aku nak buat family aku bangga dengan aku..
tak kire dalam aspek cne..
asalkan mak bapak aku..
rasa waaaaaaooo dengan aku..
tp aku harap aku dpt buat dieorg waaoo dengan aku sbb plajaran aku laa..
insyaALLAH..

2nd : aku nak jadi lebih berdisiplin..
tak kire dlm ape2 pun..

3rd : aku nak beli menjadi pengumpul kasut2 adidas atau nike..
tak kesah la kasut ape..
asalkan cantik dan ruged..

4th : aku harap awal tahun ni aku dpt blackberry..hehe..
dh lama mengidam nset baru..

5th : aku nak rapatkan lagi hbgn aku dengan ALLAH swt dan kwn2 aku..


yang keseterusnya aku xtau lagi..
byk gler kan azam..
hahaha..
takpe2..asalkan azam yang baik2 je..
sejuta pun takpe..

lastly..
AKU UCAPKAN SELAMAT TAHUN BARU KEPADA KELUARGA AKU..
KWN2 AKU..
FOLLOWER2 YANG SETIA MENGFOLLOW AKU
SELURUH RAKYAT MALAYSIA..
DAN SELURUH PENDUDUK BUMI..
haha..
SALAM TINGGAL 2010..
2011 TREAT ME WELL K..
i hope so much !

btw,2010 tetap dalam kenangan aku.. :')





Tiada ulasan: