Pengikut aku

Sabtu, 25 Disember 2010

aku perfectionist

suma org ckp aku seorang yang perfectionist..
waaahhhh..bajet hot ayat tu..
hahaha..
xde la suma..
i mean ramai la yang cakap..
aku tbe2 nak pos bnde ni sbb aku nak ckp ada seorg org budak pompuan asasi yang menyatakan aku ni seorg yang perfectionist...
dia tu ialah tuuuuuuuuttt..
hahaha..
alaamakkk...
ade senset la plak...
sori...
ayat tu disenset oleh blogger.com sbb ada unsur2 memalukan org len..
hahaha...
SENGAL !!
kalau nak tau sape,buat appointment dengan aku dulu...
pastu interview la aku sampai aku cair nak gtau korg..
tp aku keras..susah nak cair.. :P
agak mencarut di situ...
mencarut bagi org pemikiran -ve laa...

haaa..back to da topic..
adakah aku ni perfectionist??
yeke??
btol ke??
buat2 byk tanya..
:P

xde laahh...
kadang2 persoalan "yeke?" "btol ke?" salu gak la berpusing di kepala aku...
asal aku di usha2 sebagai PERFECTIONIST??
bg aku laa...
xde manusia yang perfect dalam dunia ni..
tp maksud perfectionist ialah seseorg yang suka kepada kesempurnaan..
aku ska ke???
xla jugak...
sbb aku ska buat bnde kadang2 cikai je...
tp tp tp !
kalau bab dressing...
aku mmg perfectionist..
hehe..
suma org tau kott aku ska dressing...
baju aku..seluar aku..suma jenis pakaian laa..
aku ska yang branded2..
tp xde la yang harga RM1ribu plus2..
yang harga below RM5ratus above RM1ratus jeee..
tp kadang2 aku xmemilih sgt..
kalau aku tgk pakaian tu lawa..
aku sebat jeee..
xkesah harga die mahal atau tak..
asal lawa je..
time2 aku pokai..aku salu g shooping kat reject shop kt KBMALL kelantan..
kt situ barang lawa2 pun blh dpt ngn harga RM1ratus lbh je..
i mean barang2 yang berjenama laa..
nama pun reject shop kan...
haha..
1 tabiat aku xleh blah..bila lps mandi..aku buka locker/almari aku..
aku termenung lama kt situ..
nak tau buat ape??
tgh pkir nak pakai baju ape sluar ape..
hahahaha..
kdg2 time nak kua ngn femili..
akulah yang paling lama make up..
haha..sampai mak aku ckp..
kalah die..
then,bla aku dh siap suma...
org suma dh kt dalam keta..
aku sempat ag nak tuka baju n slua sbb baru prasan baju n slua tu xcun..
mak ai..nak cun gak ke???
hahaha..
aku bergegas masuk bilik tuka baju len..
after dat..kene potpetpotpet from my dad sbb lame sgt..

skang ni aku sgt syg boot aku dan kasut futsal aku..





haha..
sama x???
tu boot adidas f50 yang latest version punye..
bergetar tgn aku nak hulur duit masa nak bli boot ni..
ramai star2 bola sepak antarabangsa yang pakai boot ni..
mcm NANI,GARETH BALE,n ramai ag laa...
syg sgt2 boot ni..
antara makwe ngn boot ni..
aku rela mati sbb boot ni ag..
hahahahaha..
bia la men tak sepower boot..
asalkan aku puas je dpt memiliki boot tu..





ni lak kasut futsal aku..
hehe..
CTR360 nama die..
ni bkn la the latest version..
tp ni antara yg latest gak laa..
yang ni pon bergegar tgn aku nak bayar..
kasut ni aku blom rasmi ag men futsal..
aku baru rasmi buat g kelas jee..
huhu..
rudget abeeesss..
 btw,thx to kazen aku..farabi ropa coz die yang jd penasihat aku masa nak bli kasut2 ni..
hehe.
die yang xplain kt aku yang mana yang bgs yang mana kurg bgs..

lastly,nak pinjam kata2 apeng aka kwn aku..
"aku suka bli barang utk kepuasan"
yaaaahhhh...
hahaha..
botak kepala mak bapak aku...
btw,aku nak ckp..
aku bkn la perfectionist gler2..
kt dorm aku still pakai boxer xberbaju mcm org len kt dorm..
:P
perlu ke ckp??
hahaha..
lantak la !
nak malu buat pe..
bkn korg pnh tgk pon..
i mean yg pompuan2 laaa..
haha..
n time kua jalan2 pon aku pakai baju tshirt biasa n berjeans je..
xde la sepenuh masa nak dress up stiap kali kua..
kalau dating..
ye kott..
hahaha..
oppppsss.....
no makwe k....

lastly...mak ai..brape kali last dh..
haha..
k paling last..

SOKONGLAH PASUKAN BOLA SEPAK KEBANGSAAN KITA.. !!
INSYAALAH MALAYSIA BOLEH MENJUARAI AFF SUZUKI CUP 2010..
AMINN..

ASSALAMUALAIKUM...





Tiada ulasan: