Pengikut aku

Sabtu, 11 Disember 2010

cita-cita aku tercapai..

aku dh mencapai cita2 aku nak berbini..hahaha..
xde lah..
hari ni aku makan kt KFC dengan kengkawan aku..
aku mmg teringin gler2 nak makan kt KFC...
padahal mggu lps dh mkn..pelik kan??
xtau la knape aku mengidam sgt2 nak mkn kt KFC..
td aku baham ayam 1 ketul + nasi + pepsi + cheesy wedges + colonel burger...byk kan??
haha..tu la sume2 aku makan..harga die sume 14 hengget lebih..huhu..syiiaaalll betol laaa..aku igt aku dpt bejet nak mkn 10 hengget n below..tp terlebih sudah..tp tape la,coz sempena hari tu kan ktk... ^^






it's finger lickin' good...haha..
promote KFC cket..
I LOVE KFC.. ^^
actually...ada cite disebalik KFC..hehe..
aku dan org2 tertentu je yang tau..

P/S : saya dah kalahkan awak kott..amacam??

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

saya bahamm 4 ketul ayammm yang besa2 k , tak setimpal dengan ape yang awk mkn. sori , please try later . HAHA

Mohd Zaihazlan berkata...

eleh..org bagi chance je..coz nak save duit.. :P

Tanpa Nama berkata...

elehhhhh , alasan alasan . gemok !

Mohd Zaihazlan berkata...

btol laa...saya pokai skarang...ape plak saya gemok????saya ideal k..

hasrul hassan berkata...

Salam .. waaa dah lama tak p makan KFC ni ... tgh jaga perut ni. Huargghh ..

http://hasrulhassan.blogspot.com