Pengikut aku

Sabtu, 31 Disember 2011

SANTAI PRIMU

Salam ,
alhamdulillah , aku nak ucapkan syabas untuk diri sendiri , hehe .. sebab aku berjaya menjalankan tugas menjadi EXCO LATIHAN DAN AKTIVITI untuk program Santai Primu untuk kali ni , for those yang xtau Santai Primu tu ape , ni hah..mak jemah nak crite..Santai Primu ni sebuah program yang diadakan oleh kelab Pembimbing Rakan Intelek Mahasiswa Unimas(PRIMU) untuk ahli PRIMU bersantai setelah sepanjang semester berkerja keras menjayakan banyak program..alhamdulillah , utk program ni , aku dilantik sebagai Exco latihan dan aktiviti..Exco yg paling banyak kerja kott.. dan paling banyak nampak buat kerja..ngee~~

ktorg pegi hari sabtu pagi sampai petang je~~
tapi sangat-sangat henjoy bersantai bersama keluarga PRIMU .
i think this is my first step to cungkil my bakat kepimpinan yang telah lama ditinggalkan masa zaman sekolah dlu.. saya ketua pengawas dan ketua pelajar dulu baii~~ naakkk jgakkk habaq kann.. :P

even hari tu byk aktiviti tak sempat buat ikutan drpd cuaca yg kurang elok di sebelah petang dan masa yang menjelesnye dgn kite punye aktiviti..tetapi ramai peserta cakap aktiviti yg dijalankan sangat-sangat best..thanks banyak-banyak kepada exco-exco lain yang banyak menolongi saya..ambooii..teruknya bahasa..HAHA.


sebelum bergerak kite berkumpul di BHEP dulu sambil makan-makan :)

sempat lg posing ni even tgh wat keje.. :)
saya tough k bukan gemokk ~ :P

jambu ke macho ? :P
i think hancho..haha..

well , ni muka-muka manusia yang kene dera dgn aku kt checkkpoint aku masa men jungle trekking .
abeslah aku pasni , kene dera dgn dorang-dorang pulakk..ni salah satu langkah berani aku mendera senior..haha.

 kesiaannnn...haha.

 xyah lah nk peace sangat kann.. haha.

 yang ni muke nmpk cam penyabar je..

 tapi...last-last die yang tak tahan panas..hahaha.

 ha'aahhh...siap berspek lg..haha.
yang ni berpasangan.. hoho..

majlis tahlil.. :P

sori ye kengkawannn...hahaha..just nak main-main je tu..
after main benda alah ni , ktorg pg semayang n after that ktorg menjamu selera..
ape yang best , ktorg makan sambil saling suap menyuap.. :) 
tak kira perempuan ke laki , kite makan sama-sama..
itulah semangat kekeluargaan dalam PRIMU yang aku sangat-sangat sayangi..

buruknye muke sekor-sekor..haha.

geng-geng mak jemah.. haha.. :D

 after makan , ktorg stat men balik ..yang ni men belalang belatukk..
sebenanya permainan ni nk men kt pantai tp ujan lah plak , so men je lah kt jungle hall ni..
after men permainan ni ktorg men permainan botol plak..
tp gambo xde la plakk .. hadoii..sape yang ade sila bg saya k.. saya nak !

 super junior and super senior . sape SJ sape SS saya xtau..hehe..


ni mase dh nak balik dh ni , after solat asar sume..ktorg merayau-rayau di pantai sambil men bola tampar n watsoeve lah budak-budak ni nak men..

dan of course sesi bergambar secara poyo memenuhi aktiviti..haha.
sape je yang poyo dalam gamba tu ?? haha..tettt !! bukan aku. :P


banyak sangat cameraman kan..aku pun xtau nak fokus kt yang mane..

sesi guling-guling dalam air..



heroin ombak rindu dengan heronya skali..HAHA , Aaron Aziz kurang minum air menyebabkan badannye mengecut..Maya Karin plak buat pembedahan plastik sbb excident , then bertaubat terus pakai tudung. :p

okkay , ni lah sebahagian daripada keluarga PRIMU.

sayang PRIMU~~ :D



sangat-sangat rugi sape yang tak dapat join hari tu..tp takpelah myb ade komitmen lain yang lagi penting..tapi aku just nak cakap thanks sangat-sangat dekat pengarah projek iaitu miss Anis Haris sbb bagi aku job..ceehh...dah lame takde job ni..haha..dari itu aku blh belajar banyak perkara since aku join PRIMU..ape yang sangat aku suke ialah kite tak cepat melatah , kite guraU-gurau sume just for fun..singkat kata lah .. kite ni bagai satu keluarga besar yang saling menyayangi antara satu sama len...ye ke tidokk??! HAHA,then , aku wat keje bukan nak nama or pride watsoevelah..org bagi task then aku wat lah sesungguh..takde niat nak name ke ape..aku rase xperlu aku mention bende ni kott..hehe.. sorrrry...

NOW , stadi week pun dh nak abis .. paper aku stat 7hb..so doakan aku berjaya okkay..insyaALLAH..
lastly nak wish HAPPY NEW YEAR TO EVERYONE !!
SALAM. :)







Tiada ulasan: