Pengikut aku

Jumaat, 12 Ogos 2011

rezeki ALLAH .

malam ni penat seluruh badan aku .
tangan rasa mcm nak tcabut je sbb isi borang msuk U belambak .
pastu kaki plak rasa mcm nk patah je sbb tadi aku berniaga kt kedai membe aku ..
masa tngahari td xde rasa sgt wooo ..
malam2 baru die rasa..
nak tau aku berniaga ape kt gerai membe aku ? jeng jeng jeng ...
laksa sarawak ! 

yaaaaaaaaaaaaawwwwwwwww ... nyamaaannnn.. huhu .. ni mak aku yg buattt .. jual murah2 je . 2 hengget sebungkus jeeee ..tp rezeki aku jual laksa swak ni mmg ramai org sukaaa .. ade tadi aku baru je letaakk ... dh ade org bli 10 bungkus ! hahahaha. xsngka aku ramai jgak org klntn minat laksa swak . terbaikkkk!!! . mknn2 yg len yg korg nmpk 2 bukan aku punyee .. aku punye just laksa swak je .. kiranya aku tumpang jual kt gerai kwn aku laahh .. tp best ! pengalaman berniaga .. ade yg dtg beli just nak tgk aku .. hahaha .. perasan jap .. 


tp alhamdulillah .. syukur rezeki di bulan Ramadhan . drpd aku dok saje2 kat umah .. baik aku kerje ckit .. ye dokkk ?? dpt jugak income ckit2 .. n dapat jugak lupe masalah2 aku .. yelaahh .. dok khusyuk teriakkk .. akok !! akookk !!! 2 riya 2 riya ! hahaha ..

esk berniaga lagi koott .. tgk laa , kalau mak aku buat lg laksa.. aku pegi lahh .. huhu .. ni kira kerjesama mak aku jugakk lahh ... die cakap bgs jugak kalau aku try cube test cari duit sdiri .. :)

k lah , nak rest plakkk . selamat bersaOOO ... assalamualaikum ! 

Tiada ulasan: