Pengikut aku

Ahad, 15 Mei 2011

SELAMAT HARI GURU



" GURU PENJANA TRANSFORMASI PENDIDIKAN NEGARA "




hari guru salah satu hari yang aku tggu tggu waktu masih di bangku sekolah dulu . hehe , sbb hari tu la hari yang paling aku menghargai guru guruku . haha , skema ckit ayat . konfem , cikgu cikgu yang mengaja kelas aku tggu hadiah dari aku , sbb tiap tiap tahun hari guru , aku memang akan bagi hadiah utk semua cikgu cikgu yang mengaja aku . yang tak mengaja aku bg jugaakk , bg ucapan selamat hari guru je lahh , haha . den , every year sambutan hari guru . mesti ade main main kan ? n kalau kat sekolah aku dulu , ade persembahan persembahan dari pelajar . kalau bab gini , aku memang tak lepas peluang . dari form one sampai form five . dari darjah dua sampai darjah enam . aku memang tak lepas dari membuat persembahan utk cikgu cikgu aku , sama ada berlakon ataupun menyanyi . tp most aku menyanyi laahh , hehe . bagi aku , hari tu lah , aku ptt menghargai semua guru guru di sekolah aku , yang tak dapat hadiah tu kiranya aku ganti persembahan free la utk korg cikgu cikgu . hahaha . perrrrggghh , masa cepat je berlalu , dah hampir 2 tahun aku tinggal zaman persekolahan . dh tak dpt wish depan depan kt cikgu cikgu aku yg pernah mengaja aku . ucap kt blog punnn jadilahh , huhu . harap harap ade cikgu aku yg baca . ade kooottt . huhu .




UCAPAN SELAMAT HARI GURU UNTUK :



  • En. Zamri bin Muhamad dan Pn. Dayang Rodziah bt. Abg . Serdin . both of u are the greatest TEACHER in this world . I LOVE YOU SOO MUCH . (mcm status seseorg je) pinjam ayat power jap . :p
  • semua guru guru di seluruh dunia terutama guru guru di MALAYSIA . dan terutama lagi kepada cikgu cikgu yang mengaja di SMK Berangan(05-09) dan SK Morak(99-04) . 
  • dan selamat hari guru kepada bakal bakal guru . terutama kepada Ain Hazirah , kak bella  , wawa dan nad . :p




hormatilah guru anda kerana imam syafi'e berkata : aku membuka helaian kertas di hadapan imam malik iaitu salah seorang guru imam syafi'e kerana khuatiri didengarinya bunyi helaian kertas tersebut . manakala , al Rabi' menceritakan pula , " aku tidak berani meneguk air semasa imam syafi'e berada di hadapanku kerana menghormatinya .



2 ulasan:

B.E.L.L.A berkata...

SAYA BANGGA MENJADI GURU!

BiOdAtA AjAi ZaMrI berkata...

:D tiba tiba semangat cikgu nih ! haha