Pengikut aku

Selasa, 10 Mei 2011

home sweet home

alhamdulillah , kelmarin tepat pada pukul 2 petang aku selamat mengangkat kaki di bumi Sarawak dan selamat menjejakkan kaki di bumi Kelantan tepat pada pukul 7 malam . segalanya ok , alhamdulillah . mungkin sbb aku baca doa selamat dan doa naik kenderaan sblm berlepas . jadi perjalanan aku berjalan smoothly . syukur ku panjatkan ke hadrat Ilahi . tp , cek nak habaq kt hangpa hangpa semua , cek punyalah lelah sbb dok angkut 3 buah beg dan 1 plastik besar . plan cek nak masukkan semua beg dan kotak ke dalam kargo , tp hampeh ...cek dapat simpan sbuah beg dengan sbuah kotak je . yang dua ni pun dah terlebih muatan . kene bayar 60 hengget baaii . kalau aku top dh 6 kali dh dapat tuhh . HAHA , malu jugakk orang orang dok tgk cek angkut byk barang . bawak TDbear besar pulakk tuhh . msti org pkir , cek ni nak pindah ka paa .. byk barang kt tgn kt blakang . HAHA , sampai pramugara pun tegur cekk . banyak barang . cek dah panas tgk pramugara tuhh , bukan nak tlg cek letak barang2 cek kt dalam stowage . depa tnjk je letak kt mana . mcm la cek tak penah naik kapal terbang . Errrr .

nothing dalam pos ni , cuma nak habaq kat hangpa hangpa terutama budak budak ex-asasian unimas yang aku dah selamat tiba kt negeri Cik Siti Wan kembang .hehe , ALHAMDULILLAH . :)

weeeeeee ...
boleh guling guling ats katil
boleh karaoke(huru hara baliklah kampung)
boleh pegi jalan2 kat KB(barang murah nak mampos)
so , boleh shopping puas puas .
boleh tdo puas puas
boleh tdo lewat malam
boleh hangout ngn kengkawan lama .
yang pentinngggg duit stiasa masyuukkk (biasiswa pama)
HAHA ,


have a blast utk hangpa hangpa semua .
have a nice day .
ASSALAMUALAIKUM .

*kegembiraan mencapai tahap maksimum , menyebabkan aku tiba2 cakap loghat utgha yang hanco .

Tiada ulasan: