Pengikut aku

Isnin, 30 Mei 2011

haapy di rumah ^_^

assalamualaikum ,

lame aku x update blog , rindu plak dibuatnya . sorilah coz lame x update . aku bukan bizi aku bukan xde mase . tp aku xde ape nak dicitekan spnjg aku dok kat umah ni . just rutin same yang aku buat setiap hari .

pagi 
- bangun (pkl 11)
- makan 
- mandi

tghari 
- ambik mak aku dr sekolah 
- makan tghari (mkn lagi)
- tido 

ptg
- minum/makan ptg (ringan2 je)
- karaoke sampai maghrib 

malam
- makan malam .
- tgk tb + on9 . + men game ps2 .
-tdo (pkl 2/3 pagi)


haaaa .. gitulah rutin harian aku . konfem samw je tiap2 hari . haha . tak tipu nii ... jadi ape yang bestnye ? haha . yang bestnye dapat relaks minda akuuuu . huhu . xyah nak pikir stadi mcm hari 2. aku nak keje . n skang ni dh apply jadi cikgu sandaran . tp cikgu kt sini semua tak productive kott tahun ni . xde lagi yang bersalin . haha . cikgu yang sakit tenat pun xde . haaiiissshh . so keje ttp aku skang ni . ambik mak aku dr sekolah je lah . pagi2 dapat dua hengget . haha . 

hari tuh aku sempat gak pegi picnic ngn membe2 aku form 5 . saje je nak elangkan boring . so buatlah gathering kt JERAM LINANG . kalau orang kelantan konfem kenal tmpt ni . salah satu hutan lipur yang femes di kelantan .
kteorang gerak awl pagi jam 8 . balik pkl 6 ptg .peerrgghh . lame gler . dh la sepanjang jalan aku yang drive . malam 2 mmg lumpuh setengah badan aku . haha , after isya' terus tdo . tp best dapat mandi . teropong2 . hahahaha ...
HAHAHA , gelak2 .








aku hujung skali yang xbrape nk nmpk . haha .



bahagia berada di rumah . boleh buat ape n kemana saje nak pegi .. :)


1 ulasan:

eiwaSD berkata...

jeram linang yg tmpat b'hantu tu...
klakr ak tgk gmbr yg 3 girls yg duk bdri tuh...