Pengikut aku

Ahad, 31 Oktober 2010

pulai ke betoang (pulang ke betong)


dulu kalu diingat2kan balik,time nak pulang ke betong la time yg aku plg nanti2..mmg tak saba gler nanti hari nak balik ni..mana tak nye..nak jmpa famili ag..n nak jmpa ehem2 ag kn..tahap ketidaksabaran aku tu mmg tahap gler la..nasib baik je xgler..separuh gler je.haha...tak tau la knape..uhuk2..batuk jap..pura2 tak tau kunun..hahaha..tiap hari aku countdown tarikh nak pulang ke betong kampungku tercinta..cinta ke???hahaha...tp skang aku dah kembali normal mcm biasa..aku kembali ke betong dengan prasaan tenang juz nak jmpa fmili je.....alhamdulillah...huhu..dan kalau dulu aku dsini,hati aku dh ada penghuni yang menghuni dalam hati aku ni..tp skang penghuni tu dh chow drpd hati aku..myb xthn coz ati aku xde ekon..haha..die dh pndah ke tempat len..hurrmm,,apakah hati aku sudah kosong skang??jwpnnye..myb ada org len n myb xde...haha..bhya statement ni....kalau la makwe aku bc..masak aku.. LOL !! kalau xde selamat aku..haha..beznye dapat bercuti di betong..walaupun...betong xde pape sangat..haha..tp bez kalu dpt round2 betong..tmbh2 ag kalu  round2 kat state..nak tgk state??tuuuuuuuuuuu...





haaa..kwsn tu la yg salu org ambik angin petang2..dating pon ade.. :P aku ska tempat tu sbb die tggi...aku blh tgk bwh..huhu..dalam betong ni kalu korg nk ambik angin tak sah kalu korg tak lalu kt cni..msti lalu gak..2 3 kali lalu lak tu..haha..nk wat cne,dh tu je ade tmpt yg cntik.. :P

aku ni promote betong ke contmote betong..ade ke pkataan contmote???haha..ska ati je aku kan..yela..pro kan lawannye cont..haha..

mesti korg tertanye2 kan..betong ni ktne ah kalu kt swak...huhu..korg tgk peta ni aku baru wat utk korg rujuk..haha..

haaaa..tu la betong..aku siap buat anak panah ag untuk korg tgk,,sygnye aku ngn korg..LOL...xnak dtg betong ag xtau la...hahaha..jauh gak la dari kuching dan samarahan kire 4 atau 3 jam dari kuching dan samarahan..

kt betong,aku salu men bola kt kompleks sukan betong...mmg mcm2 permainan dpt men kt ctu..futsal,takraw,boxing,badminton,tennis n byk ag laa..huhu..cuci mata pon boleh kalau kt ctu..hahaha..aku tak selalu buat keje tu la..tp dr ayat aku tu buang pkataan tak..hahaha.. :P I LOVE BETONG !!



btw,tak lme ag fmili aku nak datang betong..yeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaayyy ! bezmye,dapat jumpa ma ayah n adik...huhu..lme dh xjmpa...rindu gler2..huhu..ape ag nk cta ey..huuurrmm...tu je la kot..xde idea coz epi sgt2.. :D sebelum tu..semalam KELANTAN JUARA PIALA MALAYSIA BUAT JULUNG KALINYA..YAAAAAAAAAAAAAHHHOO.....!! alhamdulillah...GOMO KLATE GOMO !! haha..aku sokong klntn sbb negeri ksygn ayah n adik aku.. :) aku anak jati SWAK k..haha..k lah,ku chow luh..bye,salam..

3 ulasan:

ieka berkata...

betong... xjauh dr sri aman... bwu taw skunk...

zai... cuty sem kt betong je ke??
xbalaik qelate ke?? xwindu qelate ke.. kan smlm qelate juara..hehehe...


btw selamat enjoy ur holiday ya...

dayangkueffazulaikha berkata...

entry yg menarik n sgt padat dgn info2 . hehe ^__^

*ayat mmg skema , abaikan . haha

Mohd Zaihazlan berkata...

ieka : yuupp..bercuti di betong je..sbb tgh bulan ni parents nk blik cni gak..so,xblik klate la..huhu..tq.. :)

effa : hehe.sj jak polah ayat skema nak mampos.. :P btw,tq coz komen..