Pengikut aku

Ahad, 4 September 2011

bestfriend .

hari best . sehari aku ronggeng ngan besties aku ..... stat bukak mata dr pagi tadi sampai maghrib baru balik ...
best tgk diorang bahagia ... walapun ade mslh kecik2 .. aku just blh bg nasihat dekat diorg .. dalam kteorg dok tuka2 cerita ... aku cerita lah pasal aku .. n mcm yang aku dh agak .. diorg pun dh tau ... tgk facebook pun dh tau diorg cakap .. yelah .... korg tgk fb n twitter pun aku tau .. aku pun cakap lah hal yg sebenar .. thanks coz support aku ... walaupun korang tau mood aku tetibe berubah lps aku cerita .. tp ttp nak wat suasana happening .. sayang korang giler2 ketat2 ... korang je faham n tau sape aku nak sape aku sayang giler2 sape aku admire ketat2 ....


aku nekad dan pgg kata membe2 aku ... cukup disitu .. 

Tiada ulasan: