Pengikut aku

Jumaat, 3 Februari 2012

i'm back !

assalamualaikum

yeaahhh , setelah lame menyepi dari berblogging akhirnya aku muncul juga .
bukan niat nak menghilangkan diri , bukan maksud nak melupakan korang kawan-kawan blog sume .
semenjak dua menjak ni , gua bagaikan hilang rentak nak menulis di blog yang tak seberape ni .

entry kali ni gua just nak cite pasal holiday gua di samping family gua tercinta..
holiday kali ni takde ape yang beza sangat dengan holiday gua yang lepas-lepas.
mmg aktiviti tak leh lari ,
klo tak shopping , karaoke .
klo tak karaoke , jalan-jalan amik gmba ,
klo tak jalan-jalan amik gmba , shopping lagi . HAHA , kuat shopping nih.. :P
tp alhamdulillah , aktiviti-aktiviti sebegini .. dapat merapatkan lagi ukhwah antara keluarga .
baru-baru ni gua pegi jalan-jalan kt pantai seri tujuh di Tumpat dengan family gua .
best giler kot walaupun kitorg tak mandi-manda kt pantai , tapi masa bersama cukup berharga .

 gua , dengan kazen gua dan yang baju putih seluar putih tu adik gua , dan yang hujung kanan sekali itu adalah Bonda gua. cantik kan ? :)

 we are siblings , believe it or not..huhu..

 pose with Bonda dan adekk..

 with kak lini my kazen and adekk..

 me myself  :)

 ade orang suke gamba ni ey ? ok , you own this pic.. :P

ok again amik gmba beramai-ramai..
tp sorang kazen aku takde dalam gmba-gmba ni . 
sbb die yang salu jadi photographer , gmba die plak yang takde..mmg die lah yang salu jadi photographer aku. HAHA. dera kazen !

ok , after gelodek-gelodek lappy lastly jumpe jugak gmba si photographer setia aku ni..name die kitorang pggl Erry . :D

okkay , ayahanda aku tak dapat join atas kerja yang tak dapat dielakkan .
aku sayang family aku ketat-ketat ! skang ni tinggal 2 minggu lebih lagi aku duk di rumah . :'(
sumpah taknak balik belajar !! best dok umahhhh..

holiday sebulan dengar mcm lame kannn..
tp hakikatnye mcm seminggu je cuti sebulan ni .
itulah tanda dunia sekarang ni berada di akhir zaman .
masa bergerak dengan pantas tanpa kita sedari ,
haiisshh...terdetik sejenak difikiran gua , adakah amal ibadat kita sudah cukup ?

#renungsejenak

maaf kalo ade yang tak senang dengan entry ni , gua cume nak kongsikongsifacai je.. :)
assalamualaikumm..






Tiada ulasan: