Pengikut aku

Jumaat, 25 Februari 2011

team kami MENANG......

MENANGgung keKALAHan..

haha..menang jugak kan?? aku just nak cite, sampai je kteorg kt sane..terus kena kerah bersiap cpt2..n terus masuk court tanpa stretching...suma player masih lagi tak panas..so, kteorg men dalam keadaan tak de persiapan..n aku frust penalty aku shoot tak masuk !!! bola dah kuat,tp mistake aku bg bola tgh. sumpah aku nebes masa ambik penalty... rugi aku tak pass kt irfan anhar je..sorii fann...sori geng...n aku punyai peluang sko tp aku tak manfaatkan..sooriii sgt2...mmg aku tak perfom la tadi...aku men tak mcm biasa aku men..myb aku dh lme tak men tournament kott..rasa psycho gler2 doe bla tatao cne team lwn...sbb tu aku rasa cuak koott..
dh laa..skang ni tggl je lg A-TEAM..last asasian team..team pling power yg asasi ade..all the best to 10 of you guys !!

Tiada ulasan: