Pengikut aku

Selasa, 25 Januari 2011

jeles dengan lambakan pos baru kengkawan.



aaaaaaaaaaaaaaaarrrrggghhhh !!!
kenapa aku tiada idea untuk menulis..
sedangkan belog aku merindui aku untuk aku menyentuhinya..
kenapa kengkawan aku byk idea nk bercerita..
daripada kisah yang patut diterbitkan dlm belog kepada kisah yang tak patut diterbitkan..
at keast ada jugak idea nak menulis..
aku ni takde idea lgsg..
mggu ini aku hanya menjadi pembaca dan pemerhati belog org je..
ade kisah geram..
ade kisah bola..
ade kisah borink duk umah..
kisah jamming..
kisah fasha sandha break ngn pakwe die..
kisah org frust..
kisah geram ngn semut..
haha..
mcm2 la..
dengan semut pun jadi bahan pos kt blog..
sedangkan aku ni hanya memerhati tanpa sebarang kata..
jadi..
apa motif aku nak cakap kt sini ialah
takde motif sebenanya..
saje nak mengurangkan jeles terhadap pos org yg berlambak2 tu..
sori kalau anda terbaca pos bosan ini.. :P


look at the pictures..
if we make it in a equation..
i can conclude it as..
egoistic + love = nothing

"saya cinta awak tp saya malu atas sbb2 tertentu org tau saya nak awak"
then i will say you got nothing la from me.. 

 sori kalau pos ni tak menarik dan tak berinfo sgt..hehe..pos spontan je ni.. xtau pape nak ckp..ngee~~

2 ulasan:

ieka berkata...

at least awk dpt berkata2...

intai blog owg n then taw perkembangan gak... sem ni kmk jarang jumpe ktak.. bz ke sem bwu ni???

Mohd Zaihazlan berkata...

hahaha...berkata2 yg ntah pape..errmm..terlalu bz sem ni..