Pengikut aku

Sabtu, 6 Oktober 2012

tanggal 04 Oktober 2012,

tanggal tersebut merupakan tanggal kelahiran dua insan terpenting dalam hidupku iaitu Bondaku Dayang Rodziah binti Abang Serdin dan Adindaku Muhammad Zamirul Alif bin Zamri. kalau dulu aku sangat-sangat jeles tengok mak dgn adik aku sambut birthday skali..huhu..yelahhh..sebab atas kek tertulis nama mak aku dengan adik aku..nama aku takde.. :(

hebat kejadian Allah swt melahirkan mak aku dan adik aku pada tarikh yang sama..uiikkss..tapi tahun lain lah..mak aku 1968 dan adik aku 1994..pandai-pandai korang lah kalkulet umur mak aku..huhu..still muda k..tak caye tgk gamba ni..haaaa.. :D





both of them are very meaningful to me..
i love them sooooo much !!!

tapi agak sedih jugak lah tak dapat peluk mereka..mereka nun jauh di Kelantan...huhu..aku berada di oversea...ceehhh...oversea lah sangat..UNIMAS je pungg..

doa anakmu kepadamu wahai ibuku tercinta :

semoga panjang umur..insyaALLAH.. dapat lagi mendidik anakmu yang lemah ini..
terus tabah dan kuat menghadapi kehidupan...teruskan memberi nasihat dan kata-kata semangat kepada anak-anakmu serta keluargamu.. SAYA TAHU MA SAYA HEBAT !! :D


doa abangmu kepadamu wahai adindaku tersayang :

semoga panjang umur...belajar bersungguh-sungguh...capai target dan cita-cita..laluan aku dah cakap...sekarang terpulang pada usaha kau..ingat, peluang tak kan datang dua kali...grab this chance !! terbaeekkk broo !!






9 ulasan:

AIN.will.tell.you. berkata...

jap .unimas ?? primu ??
sama mcm saya .
sapew ek ney ??

iamAjaiZamri berkata...

yuppp..UNIMAS AND PRIMU..ce teke lah ! haha.perjumpaan mggu lps saya ade..sume pjumpaan lah saya ade..

AIN.will.tell.you. berkata...

uhh ,suda perasan .hehe .
sebelum ney x cam .
btw , mlm ney sy x g prjmpaan primu ek .
hehe

iamAjaiZamri berkata...

konfem dh knl ? hahaha.

AIN.will.tell.you. berkata...

ntah laa .
x perasan sangat .
hehe .bila kputusan mndaki gunung santubong kuar ek ??

Yong Baiaah berkata...

UNIMAS , belog si kacak, selamat berkenalan, i'm in UNIMAS too, 4th year fsts :)

tenku butang berkata...

530

done follow/singgah sini.. jom follow/singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

Teena Tna berkata...

Best la adik dia birthday sma ngn ibu..
Btw, nice to see your blog, i'm just started in blogging, please visit mine too. :)

insanbiasabiasa.blogspot.com

Myeizana berkata...

Nice blog...amazing dpt satu bday ngn ibu...Em,btw sy pun stu tarikh lahir ngn abg sy tp thun y berbeza....bkn ibu la ^^ cya ...