Pengikut aku

Isnin, 6 Ogos 2012

kembali

assalamualaikum,

entry ni takde kene mengena dengan lagu kembali from Shahir tuu..haha..
lame gua tak menapak di blogger.com ni..sejak dua menjak ni tangan tak gatal nak menulis. phhheeuuwww..lame tak menulis rasa kekok plak..hoho..

btw, kepada umat islam gua nak ucap Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Al-mubarak lah..walaupun dah lebih separuh bulan Ramadhan..huhu..semoga Ramadhan kali ini memberi kesan yang amat mendalam kepada kita semua dari segi mengerjakan amal ibadat..aminnn..

okkeh..the main point for this comeback, i want to share.....................my target to own a DSLR camera is now succeed !!

ok, ini dia teman baru gua.. :D
kehulu kehilir gua bawak teman gua..gua sangat mesra dengan dia skang ni.. :P
here some pictures taken by me . love those pictures soo much even still tak brape..gua masih baru belajar pusing-pusing lensa maaaa..gamba di taman halaman rumah gua.. :P






 ok, gamba-gamba kt bawah ni boleh menguji keimanan ckit di bulan puasa ni.. :p
gamba gua di bazaar Ramadhan wakaf bharu. here some pictures..


yeeaahhh !! agak gemmss pipi gua skang ni.. -,-


kemeriahan bazaar Ramdhan dengan semangat TRW ! :P

ni air kegemaran ummi gua.. :)

last skali gamba gua yang disnap oleh adik gua.. :)
kalau dulu gua ade awek bernama cikci,skang ni gua ade plak cikNick bestfriend baru gua.. :D
my gf  CikCi

bersama kawan baru CikNick :)

sampai sini je lah entry kali ni...kalau ade masa update lagi..insyaALLAH..kepada yang nak kritik gamba-gamba gua ambil dipersilakan tp jangan harsh-harsh sgt k..gua budak baru belajar maa.. :)
last. selamat berpuasa . assalamualaikum  :D


Tiada ulasan: